יום רביעי, 27 באוגוסט 2014

לשחרר

לפני שנתיים נסענו עם חברים ליוון.
ממש לפני הטיסה הבנתי שלצערי אני שוב לא בהריון.

לשחרר הייתה מילה שכתבתי אותה ואמרתי אותה לעצמי לא מעט באותה תקופה,
וגם בחופשה הזו ניסיתי כמה שיותר לשחרר.
להרפות.
ליהנות מהרגע.
להוקיר כל מה שיש לי.
תוקוש ושחר_יוון 2012
החופשה הייתה קסומה.
רגע אחד נצרב בי עמוק - רגע של שקט, שקיעה, אהוביי איתי במים ואני צפה על הגב ברוגע מוחלט.
אמנם ביולוגית וכרונולוגית זה לא בדיוק מסתדר, אבל אני יודעת שזה היה הרגע שבו הילדה שלי הגיעה אליי.
אל הרגע הזה חזרתי במהלך ההריון איתה,
ואל הרגע הזה חזרתי לכל אורך הצירים והלידה שלה,
ואל הרגע הזה חזרתי עכשיו, שוב כולנו יחד ביוון, הפעם ביחד איתה.
פיצקה ושחר_יוון 2014
החופשה הפעם הייתה אולי קצת פחות שקטה ושלווה בזכותה של השובבה הקטנה,אבל מלאה באהבה.
I could make you happy, make your dreams come true. 
Nothing that I wouldn't do. 
Go to the ends of the Earth for you, 
to make you feel my love. 
*Make you feel my love_Bob Dylan

3 תגובות: