יום רביעי, 13 בנובמבר 2013

זן ואומנות האופניים

מגיל שנה אנחנו בודקים באופן מקיף מגוון אמצעי תחבורה - אופנועים, בימבות, מכוניות משונות...
עד שהתמקדנו באופני דחיפה/שיווי משקל מתוצרת הלאומנים-הסוציאליסטיים-הדייקנים (שם לא קיים דבר כזה "גלגלי עזר"), שבאמת לא אכזבו ואפשרו לתוקוש שעות רבות של רכיבה מהנה תוך תפיסת עניין האיזון והקואורדינציה בצורה מושלמת.






ואז, בארוחה משפחתית אחת, תוקוש נדלק על אופניה הורודות והמהממות של בת דודתו של שחר,
שבמזל הסכימה להעביר את אופניה לנו, והשאר היסטוריה.
הילד רוכב כאילו נולד עם פעמון ביד ועכשיו רק נשאר ללמוד איך בולמים...
 "...קוֹלוֹת שֶׁל יְלָדִים עַל אוֹפַנַּיִם
יוֹרְדִים בְּקוֹל שִׁירָה מִן הֶהָרִים..."
                                                            (עלמה זהר)
המעריצה הצמודה :)
השלב הזה, שבו התמימות והקסם התינוקי הולכים ונעלמים, ומנגד צפות ועולות העקשנות והמרדנות, קשה לי מאוד.
אבל אז אני רואה איך מול עיני צומח ילד עצמאי ובוגר, רגיש ומצחיק, והלב שלי מתרחב.
כמה הוא יפה כשהוא גאה בעצמו.
הלוואי שיחוש כך עוד אין-ספור פעמים בחייו.





6 תגובות:

  1. מקסים!!! הסוף ממש עשה לי צמרמורת... :)

    השבמחק
  2. צמרמורת טובה אני מקווה :)
    תודה!
    נשיקות

    השבמחק
  3. איזה יופי!
    פרטת על כל הנימים... מ ר ג ש !!!

    השבמחק
  4. אז כמו שאומרים.... אני מזדהה עם מה שנאמר לפני :)
    יעל אהובה, מרגשת ביותר,
    מעבר לצילומים שלך ולמילים המקסימות, ומתוכן, עולה ומשתקפת ההתרגשות והאהבה העצומה שלך ושל שחר למשפחתכם, לגבע ולפלג ולתפקיד שהולידו לכם ואלו מרגשים ומעוררים השראה כל פעם מחדש.
    הבחירה שלכם להיות נוכחים במלוא מובן המילה באבני הדרך האלה של ילדכם ולהזכיר ולהאיר רגעים של פשטות וילדות ויום יום באופן הקסום הזה, כאילו אתם ממש חווים אותם לראשונה בעצמכם, היא מתנה גדולה לילדיכם וגם לכם.
    השיתוף שלך, אם באלבומי פיקאסה ועכשיו בבלוג תמיד מעורר בי שמחה והשראה ומחזיר לפרופורציות של הדברים הבאמת חשובים ויקרים בחיים.
    מלא תודה ואהבה
    שלי

    השבמחק
    תשובות
    1. שלי,
      תמיד מצליחה לחזק ולרגש אותי, נוגעת בדיוק בנקודות הרגישות...
      תודה שאת כאן, אני אוהבת אותך!

      מחק