יום שלישי, 19 בנובמבר 2013

חצילדת

ילד יוצר תחושת זמן מתעתעת ביותר.
מצד אחד, תחושה שהנה הוא רק נולד, וזכרון הלידה כל כך חי וקרוב
ומצד שני התחושה שהוא תמיד היה כאן, חלק מאיתנו, ואי אפשר בכלל לזכור או לדמיין חיים בלעדיו.
פיצקה שלנו בת חצי שנה היום!
פרק זמן שמרגיש לי קצר ונצחי בו-זמנית.
ואני מנסה להתענג על כל פיסת תינוקות
עוצמת את העיניים חזק ומנסה לצרוב בלב את תחושת השפתיים שיונקות
את האצבעות הקטנטנות שמתהדקות סביב האצבע שלי
מנשקת בלי סוף את הסנטר הכפול והקפלים בירכיים
יודעת שכל אלו נעלמים מהר מדי...
ילדה שלנו של אור ואהבה
עליזה ומחייכת בלי הפסקה
ואפילו כבר עוזרת בגינה :)


מאחלים לך את כל הטוב שבעולם!


6 תגובות:

  1. מדהים איך שהזמן עובר כל כך מהר... רק אתמול פלג נולדה ואני התחלתי חודש שביעי והיום נועה כבר באותו הגיל שהיתה פלג כשהיא נולדה... יש לכם ילדה מהממת! חייכנית, סקרנית ומאושרת . תמשיכו לגדל אותה בהמון חום ואהבה. אתם מהווים מודל לחיקוי והערצה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק! כיף לנו וכיף לקטנות שהן ככה קרובות, גם בגיל וגם בלב :) שנמשיך לבלות לנו ביחד. אוהבת.

      מחק
  2. יעלי, איזה כייף לנו הבלוג המהמם הזה :) מזל טוב לפיצקה המתוקה מאחלת רק שעות של הנאה ונחת, צחוקים וכיופים ושתמיד תהיה לכם יכולת ההסתכלות המיוחדת הזו על החיים. בקשה אישית: פוסט אחד על השכנים ממערב שנוכל להציץ גם על נועה הקטנטנה . נשיקות לכולכם

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לי התגובות מחממות הלב שלך :) תודה על כל המילים הטובות. אתחיל לעבוד על פוסט בת-דודה. נשיקות

      מחק
  3. באמת שהזמן עובר מהר..
    זה הזמן לערוך מסיבת חצילדת-חצילים!
    שמעתי שאכילת חצילים מאיטה את הזמן, ואם אוכלים חציל שקולף בצורה ספיראלית אז גם נכנסים למנהרת הזמן!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה גיא, מאוד אוהבים פה חצילים אז ננסה את עניין הקילוף הספיראלי :)

      מחק